Αναζήτηση συνεργάτη-τριας για διοικητική υποστήριξη

PAT_0460

Σχετικά με το CIVINET Greece-Cyprus

Το CIVINET Greece-Cyprus ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2018 και είναι ένα δίκτυο 122 Δήμων και 6 Περιφερειών για τη βιώσιμη κινητικότητα, ελληνόφωνο παράρτημα του CIVITAS, εθνικός πολλαπλασιαστής του ELTIS, μέλος του MaaS Alliance, της ECF, του UITP και του ALICE.

Βασική του αποστολή είναι η προώθηση των αρχών και των στόχων του CIVITAS σε τοπικό επίπεδο, όπως και η ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων και των επιτευγμάτων των ελληνικών και κυπριακών ΟΤΑ στην Ευρώπη.

Ρόλος CIVINET

  1. Ευαισθητοποίηση φορέων, πολιτών και πολιτικών
  2. Ενδυνάμωση ανθρώπινου δυναμικού του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα
  3. Υποστήριξη των τοπικών αρχών στην χρηματοδότηση έργων και πολιτικών για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας
  4. Υποστήριξη του κυβερνητικού έργου για την προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου
  5. Προβολή επιτευγμάτων και ιδιαιτεροτήτων των ελληνόφωνων ΟΤΑ σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο

Δραστηριότητα CIVINET

  • Υλοποίηση έργων εφαρμοσμένης έρευνας και καινοτομίας στο πλαίσιο ευρωπαϊκών και εθνικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων
  • Συμβολή στον στρατηγικό σχεδιασμό των πόλεων
  • Συμβολή σε μελέτες υλοποίησης μέτρων και πολιτικών βιώσιμης κινητικότητας
  • Διοργάνωση εκστρατειών ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης, διαβούλευσης και συμμετοχικού σχεδιασμού
  • Διοργάνωση δράσεων εκπαίδευσης και δικτύωσης
  • Μετάφραση ή/και σύνταξη κατευθυντήριων οδηγιών και εκπαιδευτικών συγγραμμάτων για επαγγελματίες
  • Παροχή ανταποδοτικών υπηρεσιών σε συνδρομητικά μέλη του Δικτύου
  • Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και ανάπτυξη συνεργειών
  • Άντληση χορηγιών και επιδοτήσεων
  • Σύνταξη προτάσεων χρηματοδότησης εκ μέρους των ΟΤΑ

Για τον απολογισμό της δράσης του δες εδώ.


Σχετικά με την θέση εργασίας

Στο πλαίσιο της πολύπλευρης αυτής δράσης του Δικτύου είναι επιθυμητή η πρόσληψη ατόμου για πλήρη και δια ζώσης εργασία, με εμπειρία σε διοικητική υποστήριξη αντίστοιχων οργανισμών και ευχέρεια στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία.

Αναλυτικά καθήκοντα

  • Διαχείριση γραφείου και εξοπλισμού
  • Επικοινωνία και συνεργασία με προμηθευτές και τεχνικούς
  • Επικοινωνία και συνεργασία με φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, εντός και εκτός χώρας
  • Δημιουργία, διαχείριση και αρχειοθέτηση ψηφιακών και έντυπων εγγράφων
  • Πραγματοποίηση ψηφιακής και έντυπης αλληλογραφίας
  • Έκδοση και παραλαβή πιστοποιητικών από δημόσιους φορείς
  • Υποβοήθηση λογιστή
  • Υποβοήθηση ομάδας επικοινωνίας
  • Διαχείριση ταμείου
  • Διοργάνωση ταξιδιών συνεργατών
  • Συμβολή στην διοργάνωση δημόσιων εκδηλώσεων και δράσεων εκπαίδευσης
  • Συμβολή σε εκστρατείες ευαισθητοποίησης πολιτών

Ελάχιστες απαιτήσεις  

  • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ ή ΤΕΙ)
  • Άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Άνετη χρήση της αγγλικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Πολύ καλή γνώση του Microsoft Office (word, excel, powerpoint)
  • 3 έτης εμπειρία σε συναφές αντικείμενο

Πρόσθετα προσόντα που θα αξιολογηθούν θετικά

  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο με τη θέση εργασίας
  • Πτυχίο Proficiency στην αγγλική γλώσσα
  • Εμπειρία εργασίας σε έγκριτο φορέα της Ελλάδας ή του εξωτερικού
  • Εμπειρία διαχείρισης ιστοσελίδας σε περιβάλλον wordpress
  • Εμπειρία αποστολής newsletter μέσω mailchimp

Η υποβολή των βιογραφικών θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από συμπλήρωση της ακόλουθης φόρμας αυτοαξιολόγησης και συνεργασίας. Τα βιογραφικά πρέπει να ακολουθούν το πρότυπο Europass και να υποβληθούν με email στο civinet.hr@gmail.com μέχρι τις 10/3.

Περισσότερες πληροφορίες

Κοσμάς Αναγνωστόπουλος, 2107710979.