Αντώνης Ρέλλας 01/04/1971
Ιδρυτικό μέλος των «Κίνησης Ανάπηρων Καλλιτεχνών» και «Κίνηση Χειραφέτησης Αναπήρων: Μηδενική Ανοχή».
Έχει εργαστεί ως σκηνοθέτης τηλεοπτικών σταθμών και θεατρικών παραστάσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ έχει δημιουργήσει ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ όπως το βραβευμένο «Αιγαίου Κύματα», με θέμα την αναπηρία. Συμμετείχε στην υλοποίηση του διεθνούς φεστιβάλ «Emotion Pictures, Ντοκιμαντέρ και Αναπηρία» και διοργάνωσε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής, τα «Cinema4All» και «Art for All» στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος.
Παράλληλα με την ακτιβιστική και καλλιτεχνική του δραστηριότητα έχει διατελέσει σύμβουλος προσβασιμότητας σε φορείς όπως το Ίδρυμα Ευγενίδου και διοργανώσεις, όπως οι Νύχτες Πρεμιέρας και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Από τον Νοέμβριο του 2015 καταγραφεί την προσπάθεια αποϊδρυματοποίησης στην χώρα μας δημιουργώντας το ντοκιμαντέρ «Από το άσυλο στην κοινωνία» το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η σημαία κάτω από την οποία στρατεύεται γράφει: «Τίποτα για εμάς χωρίς εμάς».
Εργάστηκε στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤΕΝΝΑ από το 1990 έως το 2005. Αρχικά ως βοηθός σκηνοθέτης στα τμήματα: ειδήσεων, ενημέρωσης και ψυχαγωγικών εκπομπών. Από το 1998 έως το 2005 στο τμήμα on air promotion/trailers ως σκηνοθέτης μοντέρ.
Διετέλεσε υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Πανελλαδικού Συνδέσμου Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων, της Αθλητικής Ομοσπονδίας Αθλητών με Αναπηρία και ιδρυτικό μέλος αθλητικού συλλόγου ΑμεΑ Σπάρτακος.
Ως σκηνοθέτης έχει δημιουργήσει την ταινία μικρού μήκους : “Το καρφί” το 1992, το ντοκιμαντέρ :“Είμαι ζωντανός” το 1997,το βραβευμένο ντοκιμαντέρ με θέμα την αναπηρία “Αιγαίου Κύματα” το 2005 για το οποίο έχει τιμηθεί από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου.
Το 2005 σκηνοθέτησε την μουσική παράσταση «anthropometry» του Κ.Bhta (Κωνσταντίνος Β.) στο Syhch festival.
Το 2007 πρότεινε και συμμετείχε στην δημιουργία του διεθνούς φεστιβάλ ντοκιμαντέρ με θέμα την αναπηρία «Emotion Pictures Ντοκιμαντέρ και Αναπηρία» που οργάνωνε η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης-Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου.
Το 2011 σκηνοθέτησε τις παραστάσεις «ΠΕΔΙΟΝ ΟΛΙΣΘΗΡΟΝ» , «Confrontational epidemic» για το χοροθέατρο ΔΑΓΙΠΟΛΗ σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Την ίδια χρονιά διοργάνωσε στο Θέατρο Κωφών Ελλάδος το φεστιβάλ «Σαββατόβραδα με νόημα».
Διετέλεσε σύμβουλος του «θεάτρου Κωφών Ελλάδος» από το 2006-2012.
Το 2012 καλεσμένος του διεθνούς φεστιβάλ «The Others Film Festival» στην Μελβούρνη της Αυστραλίας παρουσίασε το “Athens Inferno” για τις συνέπειες της κρίσης στις ζωές των αναπήρων στην Ελλάδα.
Από το 2015 έως σήμερα συνεργάζεται με το Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ.
Από το 2016 συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για την δημιουργία προσβασιμότητας στο περιβάλλον και περιεχόμενο του φεστιβάλ για όλους τους ανθρώπους.
Επίσης σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής διοργάνωσε το Cinema4 All στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος.
To 2017 σχεδίασε και συμμετείχε στην οργάνωση των πρώτων καθολικά προσβάσιμων συναυλιών στο θέατρο της Ρεματιάς στο Χαλάνδρι και στο Μέγαρο μουσικής Αθηνών σε συνεργασία με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη.
Διετέλεσε σύμβουλος προσβασιμότητας στο Ίδρυμα Ευγενίδου από το 2010 έως το 2017. Ως ραδιοφωνικός παραγωγός παρουσίαζε την εκπομπή “Άγνωστη χώρα της Αναπηρίας” στο ραδιόφωνο της αλληλεγγύης του ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ.
Από τον Νοέμβριο του 2015 καταγραφεί την προσπάθεια αποϊδρυματοποίησης στην χώρα μας δημιουργώντας το ντοκιμαντέρ «Από το άσυλο στην κοινωνία» το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.
Το 2018-2022 σκηνοθέτησε την παιδική παράσταση στο ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ «Πιο δυνατός κι από τον σούπερμαν» σε συνεργασία με την ομάδα «Συντεχνία του γέλιου».
Τον Μάϊο του 2022 επιμελήθηκε το τριήμερο καθολικά προσβάσιμο φεστιβάλ «D plus» στο «Σύγχρονο Θέατρο».
Έχει δώσει δεκάδες διαλέξεις για τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τα Μ.Μ.Ε. θέματα αναπηρίας σε Ελλάδα και εξωτερικό υπερασπιζόμενος το δικαιωματικό πλαίσιο και το κοινωνικό μοντέλο για την αναπηρία ενώ συστηματικά προσκαλείται από τμήματα πανεπιστημιακών σχολών για να εκθέσει τις απόψεις του για τα ζητήματα των αναπήρων.
.