Αναζήτηση συνεργάτη-τριας για διοικητική υποστήριξη

12

Αναζήτηση συνεργάτη-τριας για διοικητική υποστήριξη

Η CIVINET CY-EL Secretariat AMKE – γραμματεία του Δικτύου Δήμων και Περιφερειών “CIVINET Greece-Cyprus” – για την προώθηση των περιβαλλοντικά φιλικών μεταφορών (βιώσιμη κινητικότητα), παράρτημα του ευρωπαϊκού CIVITAS (www.civitas.eu) και εθνικός πολλαπλασιαστής του ELTIS (www.eltis.org), αναζητά άτομο για τη διοικητική υποστήριξη του φορέα, ιδιαίτερα στην οικονομική διαχείριση των συγχρηματοδοτούμενων διακρατικών έργων στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων όπως τα INTERREG EURO-MED, HORIZON EUROPE κ.α. Τα τρέχοντα έργα του Δικτύου, με τα οποία θα απασχοληθεί έως το τέλος του 2022, είναι τα INCIRCLE και URBAN TRANSPORTS του Interreg MED. Η σύμβαση που θα συναφθεί δύναται να αφορά είτε μερική είτε πλήρη απασχόληση στον φορέα.

Περιγραφή καθηκόντων

Η παρούσα θέση αφορά στην διαχείριση, παρακολούθηση και καταχώρηση όλων των εσόδων και εξόδων που αφορούν στα έργα της εταιρείας, όπως και στην παρακολούθηση των σχετικών συμβάσεων.

Ως τέτοια νοούνται οι αμοιβές προσωπικού, οι αμοιβές εξωτερικών συνεργατών, οι δαπάνες ταξιδίων, όπως και κάθε άλλη δαπάνη που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας και την απρόσκοπτη υλοποίηση των έργων της.

Πιο αναλυτικά, τα καθήκοντα της θέσης αφορούν στην:

  1. Διαχείριση γραφείου και εξοπλισμού
  2. Επικοινωνία και συνεργασία με προμηθευτές και τεχνικούς
  3. Επικοινωνία και συνεργασία με φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, εντός και εκτός χώρας
  4. Δημιουργία, διαχείριση και αρχειοθέτηση ψηφιακών και έντυπων εγγράφων
  5. Πραγματοποίηση ψηφιακής και έντυπης αλληλογραφίας
  6. Έκδοση και παραλαβή πιστοποιητικών από δημόσιους φορείς
  7. Υποβοήθηση λογιστή
  8. Διαχείριση ταμείου
  9. Διοργάνωση ταξιδιών συνεργατών
  10. Συμβολή στην διοργάνωση δημόσιων εκδηλώσεων και δράσεων εκπαίδευσης
  11. Συμβολή σε εκστρατείες ευαισθητοποίησης πολιτών

Αναγκαία προσόντα

  1. πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (TEI ή ΑΕΙ)
  2. 3ετής εμπειρία ως βοηθός λογιστή ή διοικητική υποστήριξη σε αντίστοιχο φορέα
  3. άριστη γνώση της ελληνικής και πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο
  4. υψηλό επίπεδο χρήσης υπολογιστών και ιδιαίτερω των βασικών προγραμμάτων του Microsoft Office (word, excel)
  5. ευχέρεια και διάθεση για επικοινωνία και συνεργασία με φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, εντός και εκτός χώρας

Επιθυμητά προσόντα

  1. πτυχίο ή μεταπτυχιακό στον τομέα των οικονομικών ή/και της διοίκησης επιχειρήσεων
  2. γνώση λογισμικού τήρησης ψηφιακών λογιστικών βιβλίων
  3. εμπειρία στην οικονομική διαχείριση μικρομεσαίων επιχειρήσεων ή μη κερδοσκοπικών οργανισμών
  4. εμπειρία στην οικονομική διαχείριση ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων έργων και ιδιαίτερα στο πρόγραμμα Interreg MED

Αποστολή βιογραφικών στο civinet.hr@gmail.com μέχρι 31/1/2022.